Ми першими почали використовувати Eye Tracking для того, щоб наші клієнти були кращими!

В середньому споживачеві необхідно менше 2 секунд для того, щоб зацікавитися продуктом, що рекламується або байдуже перегорнути сторінку журналу, відвести погляд від плаката або білборда.

Компанія Research & Branding Group пропонує можливість точно знати, а не здогадуватися, які елементи Вашого рекламного повідомлення привертають найбільшу увагу споживачів, а які залишаються поза увагою.

Ви знатимете, чи бачать споживачі те, що Ви хочете їм донести.

Візуалізація

  • Графік погляду
  • Гарячі точки
  • Бджолиний рій
  • Кластерний аналіз
  • Зони інтересу

Графік погляду

Відображає послідовність переміщення, черговість й тривалість фіксації погляду. Відображає рух погляду кожного респондента окремо.

Докладніше

Остання новина

10 кві Ми продовжуємо проведення персональних презентацій технології Eye Trackіng для компаній

Докладніше

Всі новини