Про технологію

EYE TRACKІNG від R&B GROUP - це інноваційна дослідницька технологія для виміру сприйняття й оптимізації візуальних засобів комунікації зі споживачами, що, у свою чергу, дозволяє збільшити ефективність рекламної кампанії й окупність інвестицій.
 
Eye Tracker - це 17-дюймовий високоякісний монітор із двома непомітно вбудованими інфрачервоними камерами й програмним забезпеченням, що ідентифікує особливості ока людини й відображає ряд важливих показників активності ока.
 
Eye Tracker компанії R&B Group не має жодних видимих пристроїв, що рухаються або одягаються на респондента, на відміну від більш ранніх моделей, які можуть впливати на поведінку респондента і його реакції.
EYE TRACKING - це:
  • Надійні й точні дані, які забезпечуються завдяки оновленій й удосконаленій моделі;
  • Природність і невимушеність дослідження. Велика свобода руху головою дозволяє респондентові поводитися зовсім природно, як перед будь-яким іншим комп'ютерним монітором, і забезпечує абсолютну природність умов дослідження, що вигідно відрізняє технологію компанії R&B Group від інших;
  • Наочне відображення результатів. Новітнє програмне забезпечення надає 5 видів візуалізації даних і повний статистичний аналіз.
  • Великі за обсягами дослідження в найкоротші строки. Автоматична обробка даних з легкістю відображає результати необмеженої кількості респондентів відразу після тестування.
  • Спонтанні, неусвідомлені реакції, вербально неспотворені результати, що неможливо при традиційних методах дослідження;
  • Тестування будь-яких візуальних засобів комунікації.

ТЕХНОЛОГІЯ EYE TRACKІNG, ВПЕРШЕ ПРЕДСТАВЛЕНА НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ КОМПАНІЄЮ R&B GROUP, ДОЗВОЛЯЄ ДІЗНАТИСЯ:
  • Що привертає увагу Вашої цільової аудиторії
  • Які елементи ігноруються й залишаються непоміченими
  • Де й коли Ваша реклама втрачає увагу споживачів
  • Чи було помічено основне повідомлення Вашої реклами
  • Чи був помічений логотип або бренд
  • Яким чином споживачі розглядають Вашу рекламу
  • Чи звертають споживачі увагу на Вашу рекламу серед інших
  • Який з варіантів Вашої реклами приверне більшу увагу споживачів

З метою отримання суб'єктивних й об'єктивних оцінок ми пропонуємо проведення досліджень у режимі HALL-TEST, комбінуючи традиційні дослідницькі методики й EYE TRACKІNG. Використовуючи унікальне поєднання традиційних й інноваційних методів, Eye trackіng компанії R&B Group дозволяє оцінити:

  • Запам'ятовуваність реклами;
  • Залученість споживачів;
  • Сприйняття основної ідеї;
  • Інформативність;
  • Вплив на бренд;
  • Конкурентну позицію марки;
  • Емоційне сприйняття.

Комбінуючи традиційні методи дослідження й Eye Trackіng, ми отримуємо найбільш повну картину сприйняття споживачами Вашого рекламного повідомлення, дизайну упакування або веб-сайту й можемо вказати відповідні рішення. Коли Ви знаєте, куди дивиться Ваша цільова аудиторія й що вона бачить, Ви можете поглибити своє дослідження фокус-групами або інтерв'ю з метою отримання як кількісних, так і якісних даних. Ви дізнаєтеся, чому респонденти дивляться саме на цей елемент і що вони думають.

ПРИКЛАД: ТЕСТУВАННЯ РЕКЛАМИ LEXUS

Мета дослідження: дізнатися:

  • скільки часу в середньому реклама Lexus утримує увагу респондентів?
  • як розподіляється увага між різними елементами рекламного повідомлення?

Методика: Реклама Lexus була показана 100 респондентам. Респонденти дивилися на рекламу, доки самі не перемкнуть зображення.

Згідно зі статистичними даними респонденти в середньому дивляться на рекламу 3,85 секунди.

Але на що дивляться респонденти перед тим, як перемкнути зображення?

ЧПФ - час першої фіксації означає черговість розгляду різних елементів реклами. Чим менше час, тим швидше респонденти знаходять певний елемент на зображенні.

СТС - середня тривалість спостереження респондентами певної зони зображення, вимірюється в секундах.

ЗУУ - здатність певного елемента утримувати увагу респондентів. Утворюється від максимальної тривалості показу зображення й середньої тривалості спостереження певного елемента зображення.

 

ОСНОВНІ ВИСНОВКИ:

  • Автомобіль є фокусом реклами, але 77% респондентів не бачать бренд і марку автомобіля;
  • В середньому респонденти дивляться на представлену рекламу 3,85 секунди й загальна здатність утримувати увагу досить висока;
  • Рослина певною мірою спантеличує респондентів і не спрямовує увагу на логотип, хоча воно вказує в напрямку логотипа;
  • В середньому траєкторія руху погляду спрямована на текст, і більшість респондентів читають текст.
Рекомендація: згадати в текстовому повідомленні бренд Lexus.