Застосування

Shopper Research

Технологія Eye-tracking допомагає виявити особливості купівельної поведінки і купівельних вподобань, виміряти помітність товарів на полицях і ефективність роботи POS-матеріалів в умовах реальної торгової точки.

Докладніше

Package Research

Технологія Eye-tracking дозволяє оцінювати і порівнювати різні варіанти дизайну товарної упаковки з точки зору інформативності, привабливості і помітності окремих елементів дизайну.

Докладніше

Printed Media

Технологія Eye-tracking дозволяє оцінити візуальне сприйняття і комунікаційні можливості друкованих рекламних матеріалів (листівки, принти, постери тощо)

Докладніше

Usability Research

Технологія eye-tracking дає можливість побачити сайт, додаток або програму очима ваших користувачів і оцінити сприйняття дизайну, зручність інтерфейсу, маршрути навігації, банерну і інші види реклами.

Докладніше

Motion Research

Тестування будь-яких відео матеріалів з використанням технології Eye-tracking дозволяє оцінити візуальне сприйняття і прогнозувати ефективність комунікації ще до початку рекламної кампанії.

Докладніше