Motion Research

Тестування відео реклами за допомогою технології Eye-tracking показує повну картину її сприйняття представниками цільової аудиторії. Ви наочно побачите які елементи ролика привертають і утримують увагу глядачів, які відволікають від основного героя або продукту, дізнаєтеся чи запам'ятовується рекламований бренд або товар, чи "зчитується"  основна ідея ролика. Використання даної технології дозволить вам виявити сцени розсіювання і концентрації уваги глядачів, основні атрактори, здатність сюжету і головних героїв утримувати увагу глядача до появи фінального пекшота.
 
Питання, на які відповідає даний тип досліджень:
  • Чи помітна ваша реклама в порівнянні з рекламою ваших конкурентів?
  • Які сцени і об'єкти ролика концентрують увагу, які розсіюють?
  • Чи помічають глядачі рекламований товар, бренд, слоган, або будь-який інший елемент ролика?
  • На скільки ефективно ваша реклама доносить основну інформацію про товар або бренд?

ПРИКЛАД: ТЕСТУВАННЯ РОЛИКУ WRIGLEY’S EXTRA PROFESSIONAL

Мета дослідження: довідатися, скільки респондентів звертають увагу на логотип "СХВАЛЕНО СТОМАТОЛОГАМИ"

Методика: Відео-ролик був показаний 70 респондентам.

"Бджолиний рій" показує, що в представленому рекламному ролику є 3 ключові точки з високою концентрацією уваги респондентів. 

ЛОГОТИП WRIGLEY'S EXTRA PROFESSIONAL
КЛЮЧОВА ОСОБЛИВІСТЬ ТОВАРУ
ПРОДУКТ

ОСНОВНІ ВИСНОВКИ:

  • Рекламний ролик добре виконаний і зосереджує увагу споживачів на ключовому повідомленні;
  • Фокус уваги респондентів розсіюється на сценах 14, 16 й 17; 
  • Менш половини респондентів (36%) звертають увагу на логотип "Схвалено стоматологами".