Package Research

Від помітності і зчитуваності ключових елементів дизайну залежить здатність упаковки швидко донести до покупця основну інформацію про товар. Eye tracking є унікальним інструментом для вимірювання помітності і комунікативності товарної упаковки. За параметрами візуального сприйняття дуже просто вибрати найбільш ефективний серед альтернативних варіантів дизайну товарної упаковки.

Питання, на які відповідає даний тип досліджень:
  • Які елементи вашої упаковки помічають, і які залишаються непоміченими?
  • Який варіант дизайну привертає і утримує увагу найбільш ефективно?
  • На скільки помітна і зчитувана інформація на упаковці?
  • Чи помічають споживачі різницю в оформленні нової і старої упаковок?

«Графік погляду», заснований на тестуванні упаковок на трьох респондентах.