Бджолиний рій

Відображає фіксації погляду респондентів у вигляді крапок, що привертають найбільшу увагу. Надає інформацію одночасно всіх респондентів у динаміці. Особливо ефективний при тестуванні відео-роликів.

Представлене зображення було показано 30 респондентам протягом 10 секунд.

На цьому зображенні зафіксований стоп-кадр "Бджолиного рою" 2-ої секунди перегляду. Видно, що основну увага респондентів у першу чергу зпривертає яблуко й рот героїні (56% респондентів). Значна частина респондентів (20%) у перші секунди перегляду зображення звертає увагу на світло виділену зону  продукту, що рекламується, в лівій частині зображення. Близько 7% й 10% респондентів звертають увагу на очі героїні й обличчя героя відповідно. Майже 7% респондентів дивляться також і на бренд у лівому нижньому куті зображення. Слід зазначити, що слоган у правій частині зображення й назва продукту не привертають до себе поглядів респондентів у перші секунди перегляду.

На вищенаведеному зображенні зафіксований стоп-кадр 5-ої секунди перегляду. Видно, що увага респондентів вже розподілена по всіх основних елементах зображення:

  • Яблуко – 20% респондентів;
  • Бренд – 20% респондентів;
  • Продукт – 20% респондентів;
  • Назва продукту – 10% респондентів;
  • Слоган – 10% респондентів;
  • Очі героїні – 6,7% респондентів;
  • Обличчя героя – 6,7% респондентів.

Респонденти також звертають увагу на нижнє зображення продукту (6,6%). Слід зазначити, що текст під брендом залишається усе ще непоміченим.

Основні висновки:

  • Першими елементами зображення, що привертають увагу респондентів, є яблуко й продукт, що рекламується, які також є найяскравішими елементами зображення.
  • При подальшому розгляді зображення респонденти помічають всі основні елементи зображення.
  • Елементами зображення, що зпривертають найбільшу увагу респондентів протягом  усього перегляду, є бренд, продукт й яблуко.
  • Назва продукту й слоган помічаються респондентами після перегляду основних приваблюючих увагу елементів зображення.
  • Текст під брендом залишається непоміченим протягом  усього перегляду зображення.

Бджолиний рій

Відображає фіксації погляду респондентів у вигляді крапок, що привертають найбільшу увагу. Надає інформацію одночасно всіх респондентів у динаміці.