Кластерний аналіз

Самостійно формує прилеглі фіксації в кластери, які дозволяють оцінити зацікавленість респондентів певними зонами зображення. Відображає відсоток респондентів, зацікавлених даною зоною зображення. "Кластерний аналіз" може слугувати передумовою для формування "Зон інтересу".

Нижченаведене зображення було показано 12 респондентам по 5 секунд.

З отриманих результатів видно, що увага респондентів досить розсіяна по зображенню. Елементом, що привертає увагу 100% респондентів, є гребінець і центр зображення, з якого зазвичай починається перегляд. Важливо, що 100% респондентів звертають увагу на склянку з водою. З огляду на особливості руху погляду при читанні тексту, можна сказати, що респонденти читають назву продукту, у думках добудобуючи закінчення слова.

Рівна кількість респондентів, а саме 75%, фіксують погляд на продукті, що рекламується, в лівій частині зображення, на шортах головного героя й на обличчі героя на задньому плані зображення. Слід зазначити, що логотип на продукті не привертає до себе уваги респондентів. 50% респондентів дивляться на елемент зображення нижче продукту.

Основні висновки:

  • Склянка з водою привертає до себе уваг у (100% респондентів);
  • Назва продукту помічається респондентами й читається (100% респондентів);
  • Привертає до себе увагу елемент одягу головного героя (75% респондентів);
  • Увагу респондентів привертає продукт, що рекламується (75% респондентів);
  • Логотип на продукті, що рекламується, залишається непоміченим всіма респондентами.

Кластерний аналіз

Самостійно формує прилеглі фіксації в кластери, відображаючи відсоток респондентів, зацікавлених даними кластерами.