Графік погляду

Відображає послідовність переміщення, черговість й тривалість фіксації погляду. Відображає рух погляду кожного респондента окремо.

Наведене зображення демонструвалося респондентові протягом 10 секунд. Основна увага респондента зосереджена в правій частині зображення й формує прямокутник Логотип-Губи-Рука-Телефон.

Видно, що перегляд починається з центра зображення (фіксація 1), потім погляд привертають губи персонажа (фіксація 2) і далі він плавно переміщається нагору по діагоналі спочатку на мобільну гарнітуру (фіксація 3), після чого респондент фіксує увагу на логотипі (фіксація 4), при цьому слід зазначити, що фіксація погляду на логотипі довше, ніж на попередніх об'єктах.

Потім респондент зосереджує свою увагу на зображенні мобільного телефону в правій частині реклами (фіксація 5-6) і приділяє увагу назві моделі телефону (фіксація 7). Респондент побачив текст на зображенні, але не прочитав його (фіксація 8), погляд опускається до нижньої частини зображення на елемент одягу персонажа (фіксація 9), потім респондент звертає увагу на мобільний телефон у руці персонажа (фіксація 10) і знову повертається до назви моделі телефону (фіксація 11). При цьому, з огляду на довжину фіксацій погляду на назві моделі телефону, можна говорити про підвищену зацікавленість даним елементом зображення (фіксації 7, 11).

Далі увагу респондента знову привертає обличчя персонажа, губи й око (фіксації 12,13). Потім респондент знову звертає увагу на телефон у руці персонажа й телефон у правій частині зображення (фіксації 14, 15).

На цьому зображенні представлені результати тестування трьох респондентів. Так само, як й у попередньому випадку, виявляється зацікавленість правою частиною зображення.

Видно, що двоє з трьох респондентів звертають увагу на логотип у правому верхньому кутку зображення й фіксують на ньому погляд двічі. Мобільна гарнітура й телефон у правій частині зображення також привертає увагу всіх респондентів. Текст на зображенні залишається непрочитаним. Всі респонденти звертають особливу увагу на назву моделі телефону, оскільки фіксації погляду на цьому елементі зображення більше, ніж на інших.

Слід зазначити, що всі респонденти звернули увагу й на ще один елемент зображення в правому нижньому куті й зафіксували на ньому свій погляд.

Основні висновки:
  • Логотип привертає до себе увагу (99% респондентів), при цьому в перші секунди перегляду зображення (92%);
  • Продукт є одним з найбільш привабливих для респондентів елементів зображення: помічають - 100% респондентів, затримують погляд для розгляду даного елемента - 75% респондентів;
  • Елементом, що залучає найбільшу увагу респондентів, є назва моделі телефону: 100% респондентів зосереджують особливу увагу на цьому елементі;
  • Текст помічається респондентами, але залишається непрочитаним (100% респондентів).

Графік погляду

Відображає послідовність переміщення, черговість й тривалість фіксації погляду. Відображає рух погляду кожного респондента окремо.