Гарячі точки

Відображає найбільш й найменш привабливі для споживачів елементи зображення у вигляді "гарячих" й "холодних" точок, створюючи так звану "мапу тепла".

Відображає дані як одного індивідуального тесту, так і підсумовує дані всього дослідження в цілому.

Нижченаведене зображення демонструвалося 5 респондентам по 5 секунд. 

 За результатами гарячих точок на основі тривалості фіксації погляду видно, що основна увага респондентів зосереджена на нижній частині рекламного повідомлення, а саме на продукції, що рекламується, й бренді.

Можна констатувати, що на руки персонажа також дивляться респонденти, але не так довго затримують на ньому свій погляд як на бренді й продукті, які є найгарячішими точками зображення. Текст залишається практично без уваги, за винятком виділених слів Braun Serіes. Текст під продукцією, що рекламується, також не привертає увагу респондентів.

 На область зображення, на якій не зображені гарячі точки, респонденти не дивилися взагалі.

Якщо ми подивимося на гарячі точки на основі кількості фіксацій погляду, то побачимо, що в цілому спостерігається та ж тенденція: погляд респондентів привертає продукт, бренд і руки персонажа.

Але слід зазначити різницю між гарячими точками на основі тривалості й кількості фіксацій в області бренду. Видно, що респонденти довго, але не часто затримують погляд на бренді.

 

Гарячі точки також можна відобразити у вигляді висвітлення тих областей зображення, які привертають й утримують увагу споживачів. При цьому темна частина зображення залишається респондентами непоміченою.

 

Основні висновки:

  • Респонденти звертають найбільшу увагу на продукт і бренд;
  • Обличчя героя й зображення рук привертають увагу респондентів меншою мірою, ніж продукція, що рекламується, й бренд;
  • Респонденти помічають текст і зосереджують увагу на написі Braun Serіes;
  • Респонденти дивляться на бренд не часто, але довго затримують на ньому погляд.

Гарячі точки

Відображає найбільш й найменш привабливі для споживачів елементи зображення у вигляді "гарячих" й "холодних" точок, створюючи так звану "мапу тепла".